Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~antaa | użytkownik

imię i nazwisko adresspi zarejestrowany01.04.2006 @22:10:57 ostatnio na stronie29.04.2014 @13:52:26
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2588120
digarty62 komentarze244 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~HelmiHauta    01.09.2009 @20:20:08
dziekuje bardzo
~Tremere    21.08.2009 @12:52:51
da
_______
digart zszedł na psy
~garconne    03.08.2009 @17:29:09
może persen?
~garconne    03.08.2009 @17:19:35
po pierwsze będę robić to co mi się podoba.po drugie nigdzie nie napisałam, że jestem wytrawnym fotografem.
wracając do Twojej pracy, stwierdziłam tylko fakt, że popsułaś zdjęcie dzięki dużej ingerencji programów graficznych.
jednakże, Ty nie potrafisz przyjąć krytyki mistrzu fotografii z jakże bogatą galerią.
i nie denerwuj się tak skarbie, złość brzydocie szkodzi
~garconne    03.08.2009 @16:45:25
naprawdę jesteś taka głupia, czy tylko udajesz?
~garconne    03.08.2009 @16:43:19
plan, żeby popsuć zdjęcie photoshopem?
gratuluję
~mystreet    20.05.2009 @15:33:48
z rozebraiem bylby juz problem, nie wiem co na to modelka, mysle ze by sie nie zgodzila.
~binucha    20.05.2009 @15:30:17
lubię ` kombinować ` w różnych programach ,
efekty wychodzą różnie , albo koloryzacja tego zdjęcia osobiście mi się podoba ; )
~solAngelika    20.05.2009 @15:17:43
Dziękuję
~pabbllor    20.05.2009 @15:17:07
cala przyjemnosc po mojej stronie
~pabbllor    20.05.2009 @14:45:26
ou to pytanie po francusku gdzie tylko nad u jest akcent
~blaabla    05.03.2009 @14:43:58
fajne profilowe.
~WalterKurtz    26.02.2009 @23:23:06
czemu usunęłaś tą piękną Twarz ;D?
Mi tam sie podobało. ;D
ostatnio edytowane: 2009-02-26 23:23:24
~jokaona    30.01.2009 @01:08:33
Dziekuje miło sie słuchało Spokojnej nocki i niech Aniołki się snią
~jokaona    30.01.2009 @00:50:23
To miłe że Cię powala a jaka to piosenka ?
~MarcinPiaskowski    14.01.2009 @20:15:27
zgadza sie jest seksapil
~waitingforthesun    07.01.2009 @23:38:31
dziękuję
~penny21    01.12.2008 @19:17:40
Dzięki Zacna galeria ... a tytuły miodzio Poobserwooye
~V4ult    26.11.2008 @21:33:03
~onte    26.11.2008 @17:55:33
noo sie ciesza
~hardcorecandy    08.09.2008 @21:13:15
sze chyba moge ;d;d;d
_______
zadbaj o swoj wizerunek - umów sie ze mna (;
~depecha    27.07.2008 @17:55:09
a niedobri dzis dzien..
hhmm;/ ale dobrego zycze
~genowefa    12.06.2008 @20:06:50
heh ja juz ten foty chyba nie mam na stanie :D
~osiemsiedem    05.03.2008 @00:14:16
jest zajebiście mały, co tam u Was dziewczyny? odwiedziłybyście nas kiedyś
~osiemsiedem    04.03.2008 @23:59:52
pan wronka Pani Anetootóż to
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt